4 Haziran 2007 Pazartesi

ŞİMDİ GELDİM....

Farkındayım çok uzun zaman oldu, yazamadım. Ancak önemli sebeplerim vardı. Her insan zaman zaman yaşar böyle şeyleri. Yaklaşık iki aydır ben pek bana uğramıyordum. Bende beklemektense kendimin peşine düşüp bulmaya çalıştım. Yakaladımda, ama unutmayalım ki bu arayış hayatın ta kendisi. İnsanın kendini arama yolculuğu hiç bitmiyor ki... Varoluş yoolculuğumuz sürdüğü müddetçe bu arayış ta sürüyor. Aslında insanın kendini arayış mücadelesi varoluş yolculuğumuzun en önemli ve en eski parçalarından biri. İnssanın kendini arayışının tarihi neredeyse insanın tarihiyle yaşıt. Ve bu arayış insanın hayatın anlamını keşfetme çabasıyla herzaman kolkola gitmiştir. İşte bende biran için kendimi yanımda göremeyince telaşa kapıldım ve düştüm yollara. Merak etmeyin artık buradayım hem de sık sık.
Sorusuz kalmamanız dileğiyle.....

Hiç yorum yok: